Denna här!

Ja jag bloggar ju just nu på [ah-juh-mi] men har dragit mig en funderare på att komma tillbaka till denna bloggen igen. för här jhar jag iaf (slå med häpnad) 6 st som följer mig :P medans min andra blogg är typ familjen som läser :P
dock 'r jag inte så srot favorit av designen här men kanse bara ska kopera min andra hit också. eller kanske sätta mig ner en dag och göra en helt ny.

jag msåte verklöigen suga på det här med html för ändrar jag något i denna designen nu så blir det bara en massa fel :P

PUHE!


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback