Den påhittiga reflexskärmen

Jag lekta tidigare idag med min påhittida sida. jag vill så jätte gärna ha en sån där 5 i 1 reflexskärm till fotografering. vill lära mig bättre porträtt. men men ikcäll kom jag på iden med folie runten kartongbiot. det funkade men bländade väldigt och pga att folien va lite ojämn så blev ljuset med med men funkade.
sen helt random hittade jag ett guldigt plastfat som jag fick i present av svärmor. det fick agera gulskärm vilket gav väldigt varma toner.

här är iaf samma nagelack som fick bli mitt testmotiv idag, med båda "skärmarna" och en bild utan något.

 

såååå

 

Silver = aluminiumfolie runt wellpapp

Guld = guligt plastfat från svärmor

 

man kan se på den med silver hur ojämt ljuset är runt om medans det är en mer jämn guldig ton på sista.

nu ska man bara skaffa sig en 5 i 1 skärm. har dock inte hittat någonstans att köpa den. vet inte om tvspelswebben fraktar till danmark.

nu ska jag sova godnatt darlings ♥


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback