Måste orka skolan i morgon

jahapp då har man kollat sista avsnittet av smallville för idag nu ska vi sova. i mrogon måste jag orka mig upp till skolan i tid. missat nästan 2 veckor nu eller ja 3 dagar i veckan i 2 veckor.
men endå. vart sjuk och har missat sömn och hela skiten.
jobbigt då jag betalat 500kr för denna kursen i danska. ska dock försöka hitta lite bättre kurs för den jag går på nu repiterar vi som ni kanske vet samma skit jämt. och det är typ konvos som på svenska skulle vara såp här tex.

A: Hej, jag ska ha 2 kilo potatis.
B: något annat?
A: nej tack.
B: det blir 14kr.
A: varsågod.

jag menar det börjar bli jävligt långtåkigt ... har redan läst ut hela läroboken vi har och kan i sotrtsätt allt. bara mitt uttal jag har problem med. självaste danskan kommer mer och mer. det är min halvdanska halvskånska uttal på allt jag säger dom är kasst.

men men nog om det.
blirr bara 3 veckor till sen är det sommar uppehåll ska inte gå en till nivå utan leta mer snabbgående kurs med focus på uttal.

godnatt darlings

Kommentarer
Postat av: kusin sara

haha jo men jag har 2 andra bloggar med ;) har bloggat sen 07 eller ngt ;) haha kolla gärna in dom med men kommer bara använda denna å min engelska.

www.saraisdashit.blogg.se , www.swedishlifestyle.blog.com

2010-05-31 @ 13:07:28
URL: http://swedishlifestyle.blogg.se/
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback