Jävligt trött

snart ska man ut i kvällskylan och dodge'a fulla människor och ta hunden på en promenad innan läggdags.
ESC va underhållning. Danmark kammade hem 4e plats inte illa pinkat. och min favorit Tyskland vann självklart.
Nu försöker jag intala sambon att vi ska försöka boka biljetter till finalen i tyskland nästa år :P men han är inte lika inne i eurovision som mig.

men trött är jag nu. det är en ROMANTISK thriller på tv just nu... haha fattar inte hur en thriller kan vara "romantisk" som sambon sa... det börjar med kärlek och gulligull och slutar i massmord. :P kanadensare säger jag bara.

blir ett blidlöst avslut på dagen för jag orkar inte hitta en utfyllnadsbild :P
men i morgon så :) (eller ok en liten bil hitta jag allt snabbt)

godnatt


Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Åh, tack för peppningen! (Låter klyschigt men.. -->) Det betyder så oerhört att folk backar upp och peppar en. Fick en kommentar tidigare idag, typ "JÄVLA FETTO", man tar åt sig så himla mycket ändå! Så det är skönt att jag har sådana som du som peppar och bankar vett i mig att stå på mig :]

Kramen, och ha en fortsatt bra söndag!

2010-05-30 @ 17:52:03
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback