Modul test färdigt

Som jag sa igår så har jag haft svårt att palla skolan för det va för långtråkigt, vi är fast på samma ställe hela tiden och maler. och jag kännde min danska är så pass bra att den kan skippa den delen.
så idag gick jag direkt upp till kontoret och prata med vägledaren bad henne först om att fortsätta efter sommaren och ta ledigt för att packa och skit innan flytten, bara 4 veckor till sommarlovet kvar.

>Men hon kom istället med Idén att jag skulle göra mitt Modul test redan nu även om det återstod 1½ månad av utbildningen innan jag skulle göra slutprovet för den etppen.

jag klarade provet felfritt, det va ett muntligt prov som gick på 5 minuter typ. skit stolt är jag nu. trotts att det va lätt. jag skulle först svara på vad jag hette, vart och bor och hur gammal jag va och vad jag pratar för språk (på danska såklart) efter det fick jag ra ett papper ur en rad, på pappret va det en bild. som jag skulle komma på frågor om. typ
"sitter hon ner?" "har hon det rent på bordet" "har hon brunt hår?" osv osv och det klarade jag kanon också.

jag är lite stolt över mig själv.
snart ska vi väl iväg till huset och fixa och dona lite. rensa ut en massa skräp och ev köra till tippen. och klippa gräset på baksidan av huset och på framsidan utanför muren . märker att det är en gräsplätt där ingen klipper så antar att det tillhör vårat hus.

men men wall of text. dags att runda av. skriver mer senare.


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback