"vi-ska-inte-göra-ett-skit-idag"-dag

Solen skineroch allt är underbart idag. jag och sambon sitter hemma och har en "vi-ska-inte-göra-ett-skit-idag"-dag

men....Idag ska jag bara sitta utanför i fåpran betongdjungel uteplats med ogräs och gotta mig i solen med hunden och senare blir det potatisgratäng till middag. blir en redig slappardag. snart dags att ta hunden på en proemenad till parken kanske får jag styr på kamera inställningarna och kan ta lite nice bilder :) men det är nog från mig just nu

uppdaterar senare ♥

 


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback