Hemma och mätt om magen

Vart iväg idag och kört lite säckar till tippen från huset. vi bestämde oss också att vi ska ta 500kr av dom pengar vi inte har just nu endast för att få upp staketet runt trädgården så vi kan ha Tea lös när vi donar och ordnar runt flytten utan av oroa oss för att hon ska smita iväg till grannarnas hundar.

vi var iaf där ute idag lekte lite med Tea och kärde tippen som sagt. efter det så åkte vi till hundskogen i Østerlid igen. lät Tea springa lite mer lös. hon hälsade på en massa hunder och lekte vi kastade pinne och frisbee sen va hon helt utslagen i bilen hem låg hon på rygg i baksätet och sov. En trött hund är en bra hund :)

Nu ska jag lägga mit i soffan och se om det finns något på tv. annars så ska jag kolla någon dvd eller något.

bjuder på en söt bild från idag på Tea & sambon i soffan vid datorerna


Kommentarer
Postat av: Molly - MOLKAN.SE

Svar: Jag har tyvärr ingen aning, kollar oftast inte om det går att skeppa till Danmark :P



Men om jag skulle gissa så tror jag nog att http://makeupgeek.com/store (där jag köpt mina NYX-skuggor och den matta paletten) kan skeppa till Danmark och även Coastal Scents (där jag köpte den skimriga paletten) borde skeppa till Danmark också! http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm?fuseaction=category.display&category_id=122&redirect=yes



E.L.F har ju mineralsmink som antagligen också skeppar till Danmark :)

2010-05-31 @ 21:26:22
URL: http://molkan.se
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback