Extrem bakmani på G

Sitter och tittar på Hemsökta hus på tv4 play och har en snarkandes hund i knät.
sitteroch funderar lite. känner att jag verkligen verkligen vill baka cupcakes... ni vet ritkiga stora med frosting och hela kittet. snygga cupcakes.
känner att en bakmani långsamt kryper sig närmare mig. vill baka allt. muffins/cupcakes kakor bröd ja allt :P leta upp och samla på mig en massa underbara recept.

men men nog om det nu ska jag och sambon kolla på Smallville vi är inne på season 8 nu! vart lite lata med att kolla.


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback