Att bygga ett staket

Fy vad jag är trött idag och ryggen gör ont och jag är hungrig som bara den. idag ska jag och sambon iväg till jem og fix och köpa lite billigt skit att sätta upp staket. det blir vanligt trädgårs nät/fårstängsel runt allt och en hemmabyggd stor grind ut mot vägen. så vi kan släppa tea lös medans vi donar och har oss där ute utan att hon springer bort.

även när vi flyttar in där tror jag allt att staketet kommer vara gott att ha. typ en av oss i huset med hunden som packar upp och ordnar smått med allt. och en annan som åker med vem det nu blir som ska hjälpa till att flytta.
en sak är säker vi måste börja packa snart om ca 3 veckor bor vi där :P men antar att packningen kommer gå ganska fort. :)

nu ska jag gotta mig med lite frukost.


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback