Ne men godeftermiddag

Sitter här och har pisstråkigt, sitter hemma helt själv medans sambon är ute hos en väl och firar födelsedag. hungrig som bara fan opch självklart tog sambon med dig kortet i sin plånbok så får sitta här och svälta. Jag är extremt rastlös, jag mnar seriöst att det inte finnt ETT ENDA JÄVLA SKIT att göra.
har ju inga tv-kanaler har danska motsvatigheten till svt och det visas kassa nyheter 24/7 på dom. jag får inhte ttta på Smallville för sambonb vill inte hamna efter. hunden sova och vägrar leka med mig.

vad gör jag då?... jo jag självdör, spelar facebook uno och lyssnar på Ellie


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback