Mitt andra försök på danska!


Jeg sidder her hjemme og lytter til Rasmus Seebach og følte for at tage de her på dansk.
min dansk er ikke den beste. Jeg mixer geren dansk med svensk, hvorfor? fordi jeg ikke har komplet danske uddannesle.

idag er de en pen dag i thisted, hvis de ikke begynder at regne. Jed ved ikke hvad jeg og sonni ska finde på at gøre idag. hvis vi ikke ska pack lidt. Han er og kører kevin til klitmøller og er hjemme igen snart.

haha jeg synes det er lidt skamfult at min dansk er så dålig. Denne text have taget mig ca 10 min.

UNDSKYLD fordi jeg generer er dansker! haha


 


(ps jag vet att min danska är sämst i världen)


Kommentarer
Postat av: PM ("Ms D")

Hejdu.



Vi drar från Danmark för gott nu till veckan, rättare sagt på onsdag. Är du intresserad av fem oöppnade påsar kattsand (typ vit kvalitetssadn, 2,5 kilo i varje)och några liter spolarvätska (typ 10 liter) ???



Säg till var jag ska lämna det is f. Har inte plats i bilen....



Pia

2010-06-27 @ 22:02:34
URL: http://kattpost.blogspot.com
Postat av: PM ("Ms D")

Jag menar gratis ... annars kastar vi det (eller lämnar fint vid soprummet) vilket vore hur tragiskt som helst :(



PM

2010-06-27 @ 22:04:30
Postat av: Molly - MOLKAN.SE

Svar: Ja, jag tror att det blir till en vana bara man kommer igång :)

2010-08-10 @ 01:12:14
URL: http://molkan.se
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback