Staketet blev en hund-pool

NU äör vi hemme igen och solen verkligen steker ute idag. nästan vart jobbigt att vara ute svårt att andas o hela kittet. men men. viåkte för att köpa saker till staket men då hade dom stängt ute delen på jem og fix för ombyggnad. lite av varorna stog kvar på sin plats medans resten va flyttat utanför staketen. men men till saken vi skulle ha staketgrejor allt det va kvar på sin plats. det va 4 steg innanför dom låste dörrarna där kunderna inte fick gå för tillfället.

vi frågade om dom kunde häömnta 2 rulllar av det nätet vi skulle ha. vi såg dom ju från fönstret men IKKE! det kunde dom inte. vi får komma tillbaka på torsdag när ombyggnaden är klar. JÄVLA BULLSHIT. va fan är det för service. menar hade dom hållt öppen dörren och låtit oss gå dom 4 jävla stegen till rullarna hade vi hämtat dom själva. skit service. det är så man förlorar kunder. synd bara att dom är det builligaste jäcla stället här omkring.


vi åkte i ren ilska ner till XL bygg men där va allt dubbla priser. seriöst allt va överprisat. men men vi hittade iaf en sandlåda i hårdplast ni vet sån för barn med ett matchande plast lock.
kostae 190kr men nu har vi iaf 2 st små pooler till Tea. (botten & locket) vi åkte ut till amtoft och fyllde den med vatten till Tea och hon dök i och började plaska runt, tro jag fan att hon gjorde i denna värmen.
helt klart värt 190kr nu slipper vi ta med henne till stranden varje varm sommardag nu kan hon svalka sig i trädgården.

men men nu ska jag sega och gosa med min lilla ängel. hon ligger och dregglar på min arm medans jag skriver här. EW!


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback