Ne nu fan ger jag upp!!

klockan är 05.00 dags för mig att stänga ner min dator här hos mikkel och be sonni köra hem mig för orkar inte ens gå mindre än en km hem haha xD
jag ska äta glass och sen sooooova. kommer sova bort hela min morgondag som vanligt. denna natt hjälpte inte min dyngsrytm alls haha.
i mogron ska vi väl vara här en stund sen hem med datoreran.. eller så blir det vi åker hem direkt. ingen koll alls.
men jag är törtt just nu orkar inte tänka säkert upprept mig oavburtet i detta lilla inlägg.
ska hem och muncha mackor och chokladglass.
godnatt!


Kommentarer
Postat av: thea

nei, det er ikke linser:) øynene er slik:D

2009-11-08 @ 12:39:26
URL: http://theaen.blogg.no
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback