Migrän!

NEJ! jag vill inte få migrän NU!!.. fan fan fan
känner hur det långsmat kryper sig på mig börjar må illa och känns som huvet ska sprängas.
jag som snart ska ut. usch.

börjar dessutom sakna Sonni igen något enormt.. ni vet så där mycket at man bara vill börja gråta nästan.
bara 15 dagar kvar får bita ihop och se glad ut. efter helgen kommer jag kanske bo hos mamma med endast ett mobilt bredband att dela med min lillebror.
vilket kommer resultera i lite dålig uppdatering tills jag är hos Sonni.
men kommer självklart att uppdatera med bilder i från stallet och annat roligt någon gång eller två om dagen :D

nu ska jag kamma ut håret och låta det luft torka (min hårfön ät trasig)

Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback