Du kommenterar UNDER rubriken inte UNDER inlägget

 

jag har rubriken och under det tid, datum, kategori & sist kommentarerna

man kommenterar OVANFÖR mina inlägg under rubriken.

 

 

ok anledningen till detta är för att det är skit jobbigt att försöka förstå folk som kommenterar hos mig.

får kommentarer på inlägg som inte ens har med saken att göra.

och om jag ska ha en veckans blogg kommande snart så måste folk endå titta 2 ggr.  (hamnar eran anmälan till veckans blogg på fel inlägg kommer jag tyvärr inte ta med er)

 

det är jätte svårt för mig att försöka svara på alla era underbara kommentarer när jag msåte leta upp vilket inlägg ni menar. så hoppas ni som ser detta kan försöka kommentera det inlägg ni pratar om inte det under osv :)

för jag uppskattar alla kommentarer. verkligen skit roligt.

 

OJ klockan är mycket dags att sova.

godnatt darlings

 


Kommentarer
Läs detta först tack:

- Jag vill inte ha reklam
- Jag vill inte ha spam
- Jag vet att jag har en "fin blogg"
- Jag gör alla mina designer helt själv
- Jag fotar med en Nikon D3000
- Ja, jag bor i Danmark.

Tack för att du repsekterar detta och kommentera gärna
Kärlek



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback